Děti a rodiče

Bauer Jiří:
Psychoterapeutický projekt pro selhávající adolescenty
Betlach Jan:
Kvalita života školních dětí
Čavojová Vladimíra, Belovičová Zuzana:
Dva prístupy ku skúmaniu zvedavosti u detí a skúsenost učiteľov z praxe
Čavojová Vladimíra, Romanová Martina:
Rola zvedavosti pri užívaní návykových látok
Čornák Ľubomír, Popelková Marta:
Sebahodnotenie školskej úspešnosti žiakov so špecifickými poruchami v učení
Dittrichová Jaroslava:
K historii pojmu intuitivní rodičovství
Dostál Daniel:
Pořadí narození a emoční inteligence
Farkašová Eva, Gregussová Monika, Kundrátová Bronislava, Kováčiková Daniela :
Intervenčný program pre rómske deti na rozvoj komunikačných a iných sociálnych zručností
Filípková Bibiána, Gregussová Monika, Kováčiková Daniela:
Preventívny program na rozvoj sociálnych kompetencií - efekt a skúsenosti
Gregussová Monika, Kováčiková Daniela:
Slovenské deti a riziká virtuálneho priestoru
Hančarová Blanka, Lacinová Lenka:
Romantický partner jako součást rodiny adolescenta
Kmeť Martin:
Čítajú rómsky žiaci s dostatočným porozumením?
Kolláriková Jana, Pilárik Ľubor:
Štýly rozhodovania reflexívnych a impulzívnych adolescentov
Konopásek Petr, Kšírová Květa:
Díry v rolích, aneb jak jako děti pečujeme o své rodiče
Kopasová Dorota:
DMO a ich longitudinálne psychologické sledovanie a psychologická intervencia
Kopčanová Dagmar:
Zaškolenie detí zo sociálne znevýhodneného prostredia, alebo čo prezradil výskum
Kopčanová Dagmar:
Porovnanie výsledkov IQ (test SON- R 2 1/2-7) a GHS (Göppingen - hrubé skóre) vo vzťahu k subjektívnym faktorom správania
Kováčiková Daniela:
Kognitívne procesy u rómskych žiakov - zovšeobecňovanie a kategorizácia
Kročanová Ľubica:
Možnosti ovplyvňovania sociálnych zručností integrovaných predškolákov so sluchovým postihnutím
Kundrátová Bronislava:
Longitudinálne sledovanie kognitívnych schopností rómskych detí
Lebduška Vojtěch:
Styly rodinné výchovy a agresivní tendence u romských a neromských pubescentů
Lehenová Andrea:
Tendencie rodičov pripraviť deti do budúcnosti
Loučka Martin:
Koncept smrti u dětí
Matoušová Milada:
První kontakt rodičů s předčasně narozeným dítětem
Nilius Petr:
Úzkosti v předškolním věku
Pohánka Martin, Verešová Marcela:
Prístup rodiča k dieťaťu z pohľadu PCA
Pavelková Isabella, Škaloudová Alena:
Školní výkonové potřeby
Pavlíková Eva:
Časné projevy poruch vývoje: identifikace, prevence?
Plešková Lucie:
Specifika otcovské a mateřské hry s dítětem do tří let věku
Procházka Jakub, Hošťálková Hana, Vaculík Martin :
Prosociální chování a jeho vztah k sourozeneckým konstelacím a k vyžadování prosociálního chování
Procházková Jana:
Pro dítě nejlépe to nejlepší…?
Slezáčková Alena, Blatný Marek, Kepák Tomáš, Vlčková Irena, Pilát Milan, Jelínek Martin, Kárová Šárka, Štěrba Jaroslav:
Posttraumatický rozvoj osobnosti rodičů onkologicky nemocných dětí
Sobotková Daniela:
Mentální a motorický vývoj dětí s velmi nízkou porodní hmotností narozených v r. 2004 a 2005 v ÚPMD
Šimegová Miroslava:
Emocionálne problémy žiakov základnej školy a úloha školského psychológa pri ich odstraňovaní
Šulová Lenka:
Analýza chování dvouletého dítěte
Tóthová Jana:
Transgeneračný prenos vzorcov intrarodinnej traumy a jej uzdravenia
Včelařová Hana:
Potřeby rodin s mentálně postiženým dítětem raného věku
Veseličová Simona:
Verbálna komunikácia medzi žiakom a učiteľom
Zborteková Katarína:
Diagnostické a intervenčné možnosti v procese sociálnej integrácie žiakov s poruchou sluchu