Děti a rodiče
- Bauer Jiří:
- Psychoterapeutický projekt pro selhávající adolescenty
-
- Betlach Jan:
- Kvalita života školních dětí
- Čavojová Vladimíra, Belovičová Zuzana:
- Dva prístupy ku skúmaniu zvedavosti u detí a skúsenost učiteľov z praxe
- Čavojová Vladimíra, Romanová Martina:
- Rola zvedavosti pri užívaní návykových látok
- Čornák Ľubomír, Popelková Marta:
- Sebahodnotenie školskej úspešnosti žiakov so špecifickými poruchami v učení
- Dittrichová Jaroslava:
- K historii pojmu intuitivní rodičovství
- Dostál Daniel:
- Pořadí narození a emoční inteligence
- Farkašová Eva, Gregussová Monika, Kundrátová Bronislava, Kováčiková Daniela :
- Intervenčný program pre rómske deti na rozvoj komunikačných a iných sociálnych zručností
- Filípková Bibiána, Gregussová Monika, Kováčiková Daniela:
- Preventívny program na rozvoj sociálnych kompetencií - efekt a skúsenosti
- Gregussová Monika, Kováčiková Daniela:
- Slovenské deti a riziká virtuálneho priestoru
- Hančarová Blanka, Lacinová Lenka:
- Romantický partner jako součást rodiny adolescenta
- Kmeť Martin:
- Čítajú rómsky žiaci s dostatočným porozumením?
- Kolláriková Jana, Pilárik Ľubor:
- Štýly rozhodovania reflexívnych a impulzívnych adolescentov
- Konopásek Petr, Kšírová Květa:
- Díry v rolích, aneb jak jako děti pečujeme o své rodiče
- Kopasová Dorota:
- DMO a ich longitudinálne psychologické sledovanie a psychologická intervencia
- Kopčanová Dagmar:
- Zaškolenie detí zo sociálne znevýhodneného prostredia, alebo čo prezradil výskum
- Kopčanová Dagmar:
- Porovnanie výsledkov IQ (test SON- R 2 1/2-7) a GHS (Göppingen - hrubé skóre) vo vzťahu k subjektívnym faktorom správania
- Kováčiková Daniela:
- Kognitívne procesy u rómskych žiakov - zovšeobecňovanie a kategorizácia
- Kročanová Ľubica:
- Možnosti ovplyvňovania sociálnych zručností integrovaných predškolákov so sluchovým postihnutím
- Kundrátová Bronislava:
- Longitudinálne sledovanie kognitívnych schopností rómskych detí
- Lebduška Vojtěch:
- Styly rodinné výchovy a agresivní tendence u romských a neromských pubescentů
- Lehenová Andrea:
- Tendencie rodičov pripraviť deti do budúcnosti
- Loučka Martin:
- Koncept smrti u dětí
- Matoušová Milada:
- První kontakt rodičů s předčasně narozeným dítětem
- Nilius Petr:
- Úzkosti v předškolním věku
- Pohánka Martin, Verešová Marcela:
- Prístup rodiča k dieťaťu z pohľadu PCA
- Pavelková Isabella, Škaloudová Alena:
- Školní výkonové potřeby
- Pavlíková Eva:
- Časné projevy poruch vývoje: identifikace, prevence?
- Plešková Lucie:
- Specifika otcovské a mateřské hry s dítětem do tří let věku
- Procházka Jakub, Hošťálková Hana, Vaculík Martin :
- Prosociální chování a jeho vztah k sourozeneckým konstelacím a k vyžadování prosociálního chování
- Procházková Jana:
- Pro dítě nejlépe to nejlepší…?
- Slezáčková Alena, Blatný Marek, Kepák Tomáš, Vlčková Irena, Pilát Milan, Jelínek Martin, Kárová Šárka, Štěrba Jaroslav:
- Posttraumatický rozvoj osobnosti rodičů onkologicky nemocných dětí
- Sobotková Daniela:
- Mentální a motorický vývoj dětí s velmi nízkou porodní hmotností narozených v r. 2004 a 2005 v ÚPMD
- Šimegová Miroslava:
- Emocionálne problémy žiakov základnej školy a úloha školského psychológa pri ich odstraňovaní
- Šulová Lenka:
- Analýza chování dvouletého dítěte
- Tóthová Jana:
- Transgeneračný prenos vzorcov intrarodinnej traumy a jej uzdravenia
- Včelařová Hana:
- Potřeby rodin s mentálně postiženým dítětem raného věku
- Veseličová Simona:
- Verbálna komunikácia medzi žiakom a učiteľom
- Zborteková Katarína:
- Diagnostické a intervenčné možnosti v procese sociálnej integrácie žiakov s poruchou sluchu